O firmie Kontakt Wiercenie Wypożyczalnia Wyprzedaż Nowości Promocje

Oferta

Sklep internetowy elektroSerw.pl  działający pod adresem www.elektroserw.pl prowadzi sprzedaż elektronarzędzi. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 665-255-75-36.

GWARANCJA I REKLAMACJA

Sprzedawany u nas towar jest fabrycznie nowy. Na wszystkie zakupione u nas produkty udzielamy 6 miesięcznej

gwarancji producenta zgodnie z ustawą z 27. VI. 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. 

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: biuro@elektroserw.pl lub tel.  +48 63 243 89 68

Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, paragon sprzedaży  bądź  rachunek.  Gwarancja obejmuje tylko wady ukryte fabryczne, powstałe z winy producenta. Gwarancji nie podlegają: przypadkowe lub celowe uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcia, rozerwania, przecięcia, zadrapania, itp.), a także uszkodzenia wynikające z braku lub nieprawidłowej konserwacji. Jeśli towar z przyczyn niezależnych od kupującego uległ uszkodzeniu, bądź w trakcie użytkowania zauważono jego wadę, można go reklamować. Towar należy odesłać do nas zwykłą przesyłką pocztową na adres, który znajduje się na paragonie  lub rachunku. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, po rozpatrzeniu reklamacji odsyłane jest na nasz koszt.

Uwaga: W przypadku reklamacji bezzasadnych koszty przesyłki oraz usługi rzeczoznawcy pokrywa kupujący, nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji w formularzu oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.
Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Jeżeli będzie konieczna dodatkowa ekspertyza techniczna wykonana przez rzeczoznawcę, termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony do 30 dni. W przypadku kiedy reklamacja jest zasadna, następuje naprawa towaru lub wymiana na nowy, chyba, że to jest niemożliwe (np. w przypadku braku  na magazynie) i tylko w takim przypadku następuje zwrot pieniędzy. Klient jest zawsze powiadamiany o opinii rzeczoznawcy. W przypadku braku formularza, bądź dowodu zakupu (paragon, faktura) reklamacja nie będzie rozpatrzona.

Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o.  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80–280, KRS: 0000227278.

FORMY I KOSZTY WYSYŁKI

Przy wpłacie na konto paczkę wysyłamy w ciągu 24h od momentu wpływu pieniędzy na nasze konto (prócz świąt, sobót i niedziel). Paczki wysyłamy Firmą Kurierską "DPD"

Możliwość zapłaty za pobraniem koszt wysyłki kurierem to 22zł

Nr konta:

ELEKTROSERW

Andżelika Kolińska
Poznańska 23
62-510 Konin

ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna
Nr konta 23 1050 1735 1000 0091 4158 4855

W tytule wpłaty prosimy o podanie numeru transakcji.

WYMIANA I ZWROTY

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

ZAWARTEJ ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

 

1. Dane Sprzedawcy:

ELEKTROSERW Andżelika Kolińska

62-510 KONIN

POZNAŃSKA 23

NIP 665-255-75-36

www.elektroserw.pl

biuro@elektroserw.pl

63 243 89 68

kom. 505 05 53 21

 

 

2. Dane Klienta:   podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email

oraz telefon do kontaktu. Jeżeli zakupu

dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, koniecznie należy podać nick Klienta . Brak powyższych

danych może znacznie utrudnić i opóźnić zwrot płatności.

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

 

3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić zwrot płatności.

3a. Data zawarcia umowy  (złożenia zamówienia):

 

...........................................................

dzień – miesiąc rok

3b. Zawarta za  pośrednictwem:

 

(wybrać jedno)

o Sklepu internetowego

o Serwisu Allegro.pl

3c. Zamawiany towar:

 

.........................................................................................................................................

3d. Wybrany sposób

 

płatności: .........................................................................................................................

 

3e. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy:

 

...........................................................................................................................................

3f. Data otrzymania przesyłki z zamówionym  towarem:

 

..........................................................

dzień – miesiąc rok

4. Oświadczenie Klienta:

Działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach

konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827), niniejszym odstępuję od umowy

szczegółowo opisanej w pkt 3 lit. af

niniejszego oświadczenia, którą zawarłem

ze Sprzedającym określonym w pkt 1. Do niniejszego oświadczenia załączam

potwierdzenie transakcji (paragon, rachunek, fakturę VAT – niepotrzebne skreślić ).

Zostałem poinformowany o konieczności pokrycia kosztów dostawy i kosztów

zwrotu zamówionego towaru w wysokości przekraczającej zwykły najtańszy

sposób wysyłki zamówionego towaru i godzę się na poniesienie tych kosztów.

Zobowiązuję się do niezwłocznego zwrotu dostarczonych towarów, nie później

niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia niniejszego oświadczenia. Zobowiązuję się zwrócić dostarczone towary w stanie niepogorszonym ponad zmiany, będące

wynikiem korzystania z towarów w sposób konieczny do stwierdzenia

charakteru, cech i funkcjonowania towarów – pod rygorem odpowiedzialności

odszkodowawczej z tego tytułu.

Proszę o zwrot uiszczonej płatności na mój rachunek bankowy:

 

.............................................................................................................................................

 

……………………………………………………………………………………………….……...

 

5. Miejscowość i data:

 

............................................................

 

6. Podpis

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1. lub na adres emailSprzedawcy,

określony w Regulaminie.

………………………………………………………………..

  

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, zawierający umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu Konsument winien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może wówczas skorzystać z poniższego formularza. Wypełniony dokument odstąpienia od umowy należy odesłać wraz z towarem na wskazany poniżej adres. Zwrotowi bądź wymianie podlegają wyłącznie przedmioty nieużywane. Wymieniany, bądź zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Towar należy do nas odesłać w oryginalnym opakowanie. W przypadku wymiany do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, fakturę  lub rachunek). 

Paczka zwrotna powinna zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko, adres 
- informacja: powód zwrotu 
- nr konta w przypadku zwrotu pieniędzy

W przypadku wymiany do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, fakturę lub rachunek). 

Nie odbieramy paczek za pobraniem !


W razie problemów, prosimy o kontakt: biuro@elektroserw.pl lub tel.  +48 63 243 89 68

Paczki proszę przesyłać na adres:

ELEKTROSERW

Andżelika Kolińska
Poznańska 23
62-510 Konin


 

INFORMACJE DODATKOWE

Towar używany sprzeawany jest w systemie marży (wystawiamy fakturę VAT marża)
Kupując w naszym sklepie akceptują Państwo warunki oraz regulamin.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW.

Wszelkie zdjęcia, opisy i szablon są naszą własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich, zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej.
(Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170).

 

© Copyright 2011 elektroSerw.pl

 

Na góre